blondehair.blogg.se

Spontanjobb

Publicerad 2014-10-12 15:37:14 i Allmänt,

Hej!
Dagen har varit väldigt lugn. Har mått väldigt dåligt idag dock, varit superyr, illamående, fryst osv.. Vid 12 frågade en kollega om jag kunde ta över hans pass på chetten 12.30-15 så tackade trots allt ja till det. Det var ju hemifrån och söndag = massa ob. Så nu har jag jobbat och ska krypa ner framför tvn o koppla upp någon bra film via netflix. Är hästfri idag, Sandra red henne och det hade gått jättebra. Vi måste dock ta in henne idag då hon var där tidigare, så antingen gör mamma det på hemvägen (tänkte jag.. hon vet inte om det än), eller så åker jag ut o fixar det. Funderar på att åka ut själv och göra det för vill pussa på min lilla snäcka. Ska ju dock egentligen ligga helt still och det är vägning imorgon så idaf försöker jag förbränna så lite som möjligt.. Annars kan jag ju alltid skriva i vår Facebook grupp o be någon ta in henne.. får höra med mamma. 
Gårdagskvällen spenderades med Linda iallafall och vi hade mysigt som vanligt. Hon har köpt sig en bil, riktigt nice. Nej nu blir det slappstund, igen!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela