blondehair.blogg.se

Snart dax för pass 2

Publicerad 2014-10-20 13:35:06 i Allmänt,

Hejsan!
Just nu har jag satt mig i soffan, efter att ha ätit lunch, promenerat hunden och förberett kommande mål.. suck. Jobbade 9-12 imorse och snart även 14-17. Ibland är det så himla skönt att kunna jobba hemifrån. Det blir inget stall idag dessvärre.. hon får vila och vi har köpt "röd service" vilket betyder att de i stallet fixar allt. Även imon har vi röd service men då kommer jag att rida. Jag ska ju göra så lite som möjligt.. vilket är sjukt segt. Igårkväll när jag tog en kortis med hunden var det så höstigt och mysigt väder. Hade sån himla lust att bara sätta på en podd och gå en bra stund. Dock hade jag ju redan ridit och fixat allt i stallet så någon mer motion var tyvärr uteslutet. Hoppas jag snart får motionera lite mer.. egentligen vet jag ju att läkarna inte låter än motionera förrän man har ett normalt bmi. Jag är väldigt långt ifrån det och dessutom så har jag som målvikt vid ett bmi på 18 och det är många kilon dit. Men bara min puls är bättre så kommer jag köra igång med mer ridning igen. Imorgon ska jag förövrigt till Östra igen för vägning, pulsmätning och samtal. 

Vi hörs!
Saknar att tävla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela