blondehair.blogg.se

Ridit

Publicerad 2014-10-19 12:45:35 i Allmänt,

Hej!
Är så himla trött nu va. Gårdagskvällen spenderdes hos Emma och vi hade riktigt mysigt som vanligt. Var inte hemma förrän efter 1 i natt så det blev sent mot vad jag brukar vara uppe (har blivit värsta pensionären haha). Imorse stod det stall på schemat, äntligen. Red ut en stund på Nobless vilket var riktigt mysigt, vi klarade oss från både regn och älgar, score. Sedan fixade jag allt i stallet innan jag åkte hem och nu har jag precis gått ut med hunden och duschar och sitter och äter lite. Mina förhoppningar är att äta lite mer idag med tanke på mitt fysiska arbete. Tanken var/är även att en kompis ska komma hit sen. Har dock ingen ork alls för det för tillfället så vi får se hur det blir med det. Nu tänkte jag iallfall se på en serie som jag hann ett avsnitt på igår innan jag åkte till Emma.
 
Vi hörs väl sen!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela