blondehair.blogg.se

Regnet vräker ner

Publicerad 2014-10-26 13:15:36 i Allmänt,

Hejsan i ösregnet!
Blev inte så mycket till uppdatering igår. Hade ju förberett mitt åsiktsinlägg (haha) i fredags så det kom upp iallfall. Annars var jag allmänt sur och nedstämt igår och dessutom jobbade jag 14-21.30 och igår var det full rulle hela passet typ så hann inte kika in här. Nu under oktober har jag jobbat ganska mycket faktiskt och det är ju kalasbra eftersom nästa lönen kommer gå åt till julklappar och nya festoutfits till december. Gillar att kunna köpa fina presenter till mina nära och till mig själv haha. 
Dagen började med stallhäng. Jag har ju strikt ridförbud till tisdag (var ju på sjukhuset i fredags) så mamma red henne idag. Hoppade dock upp och red 10 minuter i slutet i trav och galopp haha. Jag kan verkligen inte hålla mig borta från min prinsessas rygg. Nobless var iallfall mjuk och trevlig så när jag var klar hoppade jag av henne med ett stort leende. Det gjorde hela min dag (okej förmiddag hittills) lättare och ljusare. Resterande av dagen blir nog hemmamys med lite serier. Vädret är ju inte det roligaste och jag får ju egentligen inte röra på mig och dessutom är jag rätt matt så det passar bra.
 
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela