blondehair.blogg.se

Mobilblogg

Publicerad 2014-10-06 13:44:08 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag i bilen på väg till sjukhuset.. Det är vägning (som jag är orolig för), blodprovstagning, EKG och prattid idag på schemat. Jag är rätt glad idag men har en känsla av att läkarna kommer vara missnöjd med mitt matintag.. Hoppas bara att hjärtat är bra på EKGn.
Var iallafall i stallet tidigt imorse och promenerade henne. Lyssnade på en podd och hade mysigt. När jag kom hem pluggade jag en stund och nu sitter jag här i bilen (mamma kör). Eftermiddagen bjuder än så länge bara på plugg som det ser ut nu.. Har lite andra eventuella planer också annars får jag väl ta och se ikapp paradise hotel haha.

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela