blondehair.blogg.se

Lite internet shopping

Publicerad 2014-10-24 19:55:04 i Allmänt,

Godkväll!
Dagen har varit rätt grå och tung. Tog det allmänt lugnt hela förmiddagen med bara en liten promenad med hunden innan jag åkte upp till östra. Vikten var stabil (sen i tisdags haha) dock var mina blodvärden sämre idag igen.. suck. Idag pratade jag bara med sjuksköterskan, i en timma dock och det var jobbigt. Dock gillar jag verkligen den sköterskan så himla mycket, bästa personen på avdelningen som jag har just nu så det var inte mig emot att prata med henne. Efter det åkte jag till mammas jobb en stund innan vi åkte och handlade massa mat. Fick med mig ett par questsbars nu som jag ska testa. Äter ju massa mellanmål varje dag enligt mitt schema så då kan en sån vara check. Nu har jag precis shoppat lite från ett danskt märke som jag älskar och det piggade som vanligt upp min dag. 
 
Nu blir det lite serietittning och mellanmålsätning.. suuuuck.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela