blondehair.blogg.se

Läkarbesök - check

Publicerad 2014-10-21 11:46:00 i Allmänt, Ätstörning,

Nu har jag varit hemma från läkaren en stund, jag har faktiskt hunnit plugga lite. Besöket gick väl sådär. Igår var jag jätte nedstämd hemma och kände mig så dålig. Jag har ju fortfarande ätit för dåligt och mina värden var väl inte superbra direkt om man säger så.. Vikten var iallafall still. Som vanligt ökar dom kosten till varje besök och jag får panik bara genom att tänka på det. Jag har ju ett schema där jag äter 7 mål om dagen haha. Dock äter jag väldigt lite varje mål (kalorimässigt) så det är det allt handlar om att öka näringsvärdet som det så fint heter. Får se hur det går till nästa besök som är på fredag då både dagen och tordagen kommer innefatta ridning hehe..
Träffade E en liten stund efter då våra tider äntligen klaffade. Bra att få prata av sig lite. Den här jäkla sjukdomen är verkligen sjuk. Man vill så gärna bli frisk samtidigt som rädslan att gå upp i vikt är så stor. Konstigt nog blir det knappt ett wake up call trots att alla möjliga ben (revben, höftben, ryggrad, svanskota osv..) sticker ut och man har till och med ont av att sitta i en soffa stundtals. Man tycker att man är tjock ändå. Sinnes galet. 
Nu är det dags att förbereda lunchen.. suuuck. #ätabörmanannarsdörman #fuckanorexia
 
Liten, glad och frisk. Saknar det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela