blondehair.blogg.se

Jobb, hemmafru och serier

Publicerad 2014-10-22 20:16:18 i Allmänt,

Hej!
Dagens ljusa (gråa) timmar har jag spenderats på jobbet och prata med våra kunder. Det är faktiskt ett väldigt kul jobb, förutom när dom blir arga haha. När jag kom hem städade jag, gjorde mat, putsade skor m.m. Massa hemmafux helt enkelt. Slängde mig i soffan och såg måndagens avsnitt av Paradise Hotel och just nu är det Kardashian på tvn innan jag ska se gårdagens mexiko avsnitt. Småäter lite på mitt mellanmål just nu och sedan är planen (enligt schemat..) att äta ett kvällsmål (vid 10) innan jag stupar i säng. Inatt varknade jag av att Molly landade rakt i mitt aniskte och började spratla. Jättekul, verkligen..
 
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela