blondehair.blogg.se

Inget blir som planerat

Publicerad 2014-10-09 17:37:15 i Allmänt,

Hej igen!
Nu sitter jag vid datorn igen.. tog som sagt en runda förbi stan idag och fick med mig två påsar från NK.. ooops det blev visst både en jacka och en blus hehe. Trots att jag inte var på stan mer än 1,5h så kände jag mig så matt och yr. Fick sån huvudvärk och kände att jag borde tagit det lugnare trots att jag typ bara var inne på NK. Fick en jobbförfrågan för kvällspasset precis när jag kom hem så kände att det var bättre att sitta hemma och jobba några timmar än att åka till stallet och förbränna mer kalorier.. dock fick jag sån ångest att jag inte varit i stallet på 2 dagar nu. Åker dock ut imorgon på förmiddagen och myser med henne lite i hagen iallafall, det ser jag fram emot. 
Visar er bilder på inköpen imorgon då jag strax börjar jobba som sagt. Imorgon blir det, förutom mys med ponnyn, dessutom myskväll med Emma. Ser fram emot morgondagen med andra ord.

Men nu måste jag börja förbereda jobbet, skall man hålla sin svarta NK-nyckel glänsande får man knega ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela