blondehair.blogg.se

Himla skiiiiiit

Publicerad 2014-10-07 14:00:24 i Allmänt, Ätstörning,

Hej!
Orkade inte blogga igår när jag kom hem från sjukhuset. Var så himla ledsen.. fick ridförbud och de ville lägga in mig på heldygn. De var nämligen rädda för mitt hjärta (trots att inte resultatet från ekgt har kommit än, eller jag vet i vilket fall inte svaret..). Men jag lär få reda på resultatet imorgon iallafall då jag ska upp till sjukhuset igen. Om mitt ekg visar bra kommer jag däremot trotsa läkarna lite o rida ett par dagar i veckan. Men oavsett om jag gör det så får jag egentligen inte göra stallarbete eller något. Känner mig helt handikappad. Det är så himla svårt för jag vill inget annat än att rida typ (nööördi) men jag vill ju heller inte att mitt hjärta ska krascha helt. Men ett par dagar i veckan är ju ingenting.. rider ju vanligtvis varje dag så..
Idag ska min kompis testa henne vilket blir bra. Jag har känt S sedan jag var 13år och litar på henne fullt ut, hon är jätteduktig. Bara för jag inte får göra fysiskt arbete kan jag ju alltid vara i stallet och gosa med mitt hjärta.. måste helt enkelt gå upp ett par kilon så det mest akuta stoppas. Lättare sagt en gjort dock.
Ska åka till stallet om 3h och innan dess måste jag få i mig TVÅ mål mat till (mellanmål och middag). Dags att börja äta helt enkelt, jag som fortfarande har lunchen i halsen..
 
Tycker det är skönt att skriva av mig ibland, dessutom är det skönt att inte behöva berätta läget för alla hela tiden. Utan istället kan dom läsa läget här typ. Dock uppskattar jag sjukt mycket mina vänner som skickar peppande sms, det betyder mer än vad ni tror <3.
 
Jätterandom bild från typ februari
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela