blondehair.blogg.se

Hawaii

Publicerad 2014-10-05 10:48:48 i Allmänt,

Om ni har missat det så pluggar ju min bror i USA. Han är ju med i collagelaget i soccer. Skolan ligger ju ca 1h från LA men dom resor ju mycket med laget och han är oftast borta torsdag-söndag, hittills har dom varit i bl.a. Vegas o San Francisco. I torsdags (eller fredags) hoppade dom på planet och åkte till Hawaii. Där ska dom nu spendera 10 dagar och spela matcher och chilla. I natt spelade de första matchen, vilket dom vann, kul. Brorsan snapar med mig lite varje dag och det ser helt underbart ut. Bilden som kom upp när jag sökte på Hawaii på google stämmer verkligen och jag är lite smått avundsjuk på min bror. #Lyxlivet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela