blondehair.blogg.se

Grymt Linda

Publicerad 2014-10-15 16:09:36 i Allmänt,

Hej!
Idag vräker regnet ner över staden.. precis som vanligt i detta avlånga land med andra ord. Har tagit det rätt lugnt idag, pluggat lite, sett lite serier och promenerat hunden några gånger. Sandra har Nobless idag men ville åka o pussa på henne. Så åkte dit, var dock ute i kanske 3 min då det hällregna. Men hon fick en morot och några pussar så hon var glad och jag med hehe. Precis när jag skulle åka ut så ringde Linda, hon berättade att hon klarade teorin och har nu tagit körkort. Så himla grymt :D GRATTIS <3 Blev verkligen jätteglad för jag vet själv vilken press och klump i magen man hade tills man klarade det. 
 
Jag har verkligen inget vettigt att skriva nu så här och nu avslutar jag detta inlägget. 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela