blondehair.blogg.se

Grå dag.

Publicerad 2014-10-27 16:19:08 i Allmänt, Ätstörning,

Lugn dag idag .. mestadels sett på serier och en film. Hunden har dock fått två promenader och jag har pluggat en knapp timma. Alltid något iallafall. Just nu sitter jag med världens ångest. Känner mig skitfet och äcklig.. jag hatar anorexia. Jag vet ju att jag ändå ätit alldeles för lite kalorier för att vikten ens ska ligga stabilt. Så varför tusan för jag ångest då? Imorgon ska jag iallafall till läkaren igen. Vägning och blodtryck samt pulstagning som vanligt. Samt en massa kostsnack. Kan ju inte tänka mig att vågen visar uppåt, monstret i mitt huvud blir glad.. alla andra ledsna. Det återstår att se helt enkelt.
Ikväll ska jag iallafall träffa bästa Linda. Så mysigt och underbart att få träffa henne en stund <3  

Min finaste lilla ponny <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela