blondehair.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2014-10-17 07:29:12 i Allmänt,

Hejsan!
Förlåt att jag inte uppdaterade igår. Jobbade hela dagen på kontoret och var jättetrött när jag kom hem. Just nu sitter jag och äter lite frukost. Ska om en liten stund upp till östra för vägning, pulstagning och kostprat. På vägen hem tänkte jag ta vägen förbi stallet en snabbis och ge min prinsessa några pussar och en morot.  Sandra rider henne idag och imorgon så det är väl bra. På söndag har jag henne så tänkte rida då (hihi). Så himla kul, bara vikten är stabil tillsdess..
Ikväll kommer Linda hit på middag. Så himla mysigt. Har inte bestämt helt vad jag ska bjuda på ännu. Min dumma anorexi måste baa räkna kalorier först..
Nu måste jag skynda mig lite, hunden måste ju ut i det fantastiska svenska höstvädret innan jag åker.
 
Vi hörs sen med något kul inlägg istället!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela