blondehair.blogg.se

#FlashBackFriday

Publicerad 2014-10-17 21:28:23 i Allmänt,

Lilla Suppe, en ponny som mina grannar ägde som jag skulle köpa (innan Nobless) men som inte gick igenom besiktningen. I efterhand var jag väldigt glad att han inte gjorde det, bland annat för att han bara hade en mankhöjd på 143cm. Suppe är förövrigt en New Forest med ganska fin stam och som hoppade bra samt var trevlig i dressyren också. Första bilden är när jag tog med han till min tränare Mikael innan jag helt hade bestämt att jag skulle köpa honom. Efter det passet bestämde jag mig dock för det. Bilden under är när jag red precis hade ridit honom ett par år senare, min kompis Nadine var nämligen medryttare på honom så åkte med en gång och red han. 

2008/2009?
 
2010/2011?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela