blondehair.blogg.se

Fashion

Publicerad 2014-10-18 13:17:03 i Allmänt, Mode,

Hej!
Dagen började med at tjag såg en dokumenter om Vogues chefsredaktör, The September Issue, på netflix. Massa mode och jag blir såklart jättemotiverad och inspirerad. Jag älskar hösten i klädväg. Det finns så himla mycket snygga kläder, skor och accessoarer ute på marknaden nu. Så de senaste timmarna har jag suttit men mitt inspoblock, min dator och en Elle tidning framför mig och skissat upp mina höstmåsten som är kvar på listan för hösten/vintern. Den blev rätt lång som vanligt haha men med rimliga saker. Mycket grått på min lista förövrigt, har börjat älska den färgen, särskilt nu till hösten. Jag som verkligen är en klännings- och kjoltjej har även några sådana på min lista. Jag måste även köpa lite tjocka strumpbyxor också för nu börjar det bli riktigt kallt, det har jag dock inte skrivit upp, hur tråkigt?! 
 
Taget av mig i somras i LA.

olsen_twins-2.jpgFör mig är Olsen tvillingarna stora stilikoner. Alltid så snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela