blondehair.blogg.se

De har landat i europa nu

Publicerad 2014-10-23 11:51:39 i Allmänt,

Hej!
Hela morgonen har spenderats i stallet med ridning och stallfix. Jag känner verkligen att jag följer mitt ridförbud bra.. men jag hade en mysig stund i stallet iallafall trots att jag frös som tusan. Men det är som vanligt alltså. 
Fick förövrigt ett sms från pappa för en stund sedan och de har äntligen landat i europa. Mina föräldrar har ju varit hos min bror i LA i 8 dagar nu medan jag och Molly har hållt ställningen här hemma. Det ska bli skönt att träffa dem och jag ska åka till flygplatsen om en stund och hämta dem. Jag har ju bara haft smskontakt med dom under veckan så är nyfiken att höra hur dom haft det. De har haft med sig min kamera ner så det kommer komma upp bilder här. Dessutom fick de med sig en shoppinglista ner utav mig så förhoppningsvis har jag lite nya grejer till min garderob att visa. Tror min mamma hade gått loss och köpt en ny väska till sig själv, hon har börjat älska väskor, så himla kul haha.

Vi hörs senare helt enkelt med lite bilder!
 
Jag i LA senast, i somras. Man kan skymta Hollywood-skylten svaaagt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela