blondehair.blogg.se

Allt går emot mig

Publicerad 2014-10-31 10:12:21 i Allmänt,

Hej!
Gårdagens besök hos läkaren var dåligt.. hade ju ätit bättre under onsdagen än vad jag gjort på länge innan men ändå visade vågen flera hekto ner sedan besöket i tisdags. Dom var allvarligt oroliga då mitt bmi börjar bli rätt lågt nu.. (och mitt hjärta gär ont) så förtillfället snacka dom att det inte var frågan om "om" jag blir inlagd utan "när" typ.. så måste verkligen försöka få i mig mer till nästa besök på tisdag. Då ska jag träffa ännu fler olika läkare för jag tänker inte läggas in, Men min enda medicin är som dom sa mat.. typiskt att jag inte vill ha det då! Eller mitt hjärnspöke vill inte det iallfall. 
 
Idag ska jag in o luncha med Lollo, har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli mysigt. Dock alltid jobbigt att äta särskilt ute men vi ska gå till en salladdsbar där man får plocka maten själv, perfa. Åker nog in till stan lite tidigare och shoppar lite. Har spanat in en tröja från Filippa K som jag vill ha och så behöver jag sturmpbyxor och sånt. Shopping gör mig alltid glad hehe..
 
Vi hörs senare, tänkte även be pappa fota outfit bild på mig innan jag åker till stan då han är ledig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela