blondehair.blogg.se

3 visste du att

Publicerad 2014-10-01 10:58:00 i Allmänt,

1. Jag måste alltid ställa ett alarm innan jag ska sova. Även om jag inte har något planerande för nästa morgon. Dessutom vaknar jag aldrig senare än klockan 7 men jag får panik av tanken att jag eventuellt "försover mig".
 
2. Direkt när jag har målat mina naglar och dom torkat så måste jag tvätta händerna. Känns som det är så mycket kemikalier som är kvar om jag inte tvättar händerna. Många gånger har dock inte naglarna torkat helt hundra vilket gör att skiten smetas ut. Hände senast i fredags haha..
 
3. Nobless går före min hälsa. Älskar henne så mycket och måste ta hand om henne och rida henne varje dag.. trots att min läkare och kropp kanske inte önskar det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela