blondehair.blogg.se

2 oktober

Publicerad 2014-10-02 08:59:26 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu sitter jag och äter lite frukost.. om en liten stund ska jag till sjukhuset. Jag hoppas inte deras våg står minus idag.. min är rätt stabil för tillfället. Men jag går ju inte upp vilket är det alla vill. Förhoppningsvis blir det ett ekg idag också. Jag har inte stenkoll men det hade varit bra att göra det snart känner jag. Inte för jag vet vad det innebär men de kollar mitt hjärta oavsett vilket är bra. 
 
På tala om ingenting.. det är redan oktober. Jag vet inte vad som hände.. var försvann september? Snart kommer det vara jul. Men det ser jag fram emot.. december är så himla mysig och dessutom kommer min bror hem då. Saknar honom så himla mycket.
 
Vi hörs senare! Med ett modeinlägg kanske? Har hittat så himla mycket snygga saker det senaste så min shoppinglista är lååång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela