blondehair.blogg.se

100 frågor.

Publicerad 2014-10-14 11:20:00 i Allmänt,

1. Namn? – Malin

2. Exakt ålder? – 20år och 7 månader o 2 dagar haha

3. Vart bor du? – I Götebirg

4. Bor tillsammans med? – Mina föräldrar och min hund

5. Husdjur? – Hunf och häst.

6. Färg på ditt hus? – Rött och vitt (har två)

7. När är du född?- 12 mars

8. Klass? – Läser distanskurs

9. Vilket år tar du studenten?- Tog studenten 2013

10. Något jobb? – Japp, chattmoderator och telefonist.

11. När ska du sova ikväll? – Vet inte, vid 22-23 tiden antar jag.

12. När ska du upp imorgon? - Innan 4... 

13. Duschat idag? – Detta är tidsinställt, men tror inte det. 

14. Kramat någon idag? –  Tidsinställt så vet inte haha..

15. Pussat någon idag? – Tidsinställt så vet inte haha..

16. Vad har du ätit?- Enligt mitt matschema hoppas jag..  

17. Dagens klädsel? – Tror det blir kjol och en blus från Filippa K. 

18. Dagens smink? – Puder, mascara, ögonbrynspenna, lite kajal och rouge kanske?

19. Dagens sötnos? – Antagligen någon snäll kollega. 

20. Dagens roligaste? – Haha antagligen samma svar som ovanstående.  

21. Har du många vänner? – "Många"? jag har endel riktigt fina vänner.

22. Vilken sov du med senast? - Hihi, vad räkans med "sova"? ;)

23. Vem kramade du senast? – Ska till stallet ikväll så Nobless antar jag.

24. Vem pussade du senast? – Haha Nobless eller Molly, kul svar..

25. Hur många har varit otrogna mot dig? – Ingen mot mig i ett förhållande.

26. Hur länge varade ditt senaste förhållande? - Har inte haft något seriöst direkt.. någon månad haha..

27. Har du pojk-/flickvän? – Nej

28. Vem pratade du med i telefon senast? – Mamma tror jag.

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Emma.. tänker inte skriva vad det stod.

30. Vem skrev du senast med på Facebook? - Sofia, en kollega.

31. Film? – Favorit eller senaste? Senaste var En dag i New York med the Olsen Twins

32. Låt? – Molly Sandéns Freak är en favorit.

33. Mat? – Jag gillar fräsch och nyttig mat..

34. Dryck? – Vatten.

35. Person? - Ni vet vilka ni är.. <3

36. Program? - Alla varianter av Kardashians, såklart.

37. Stad? – New York är min favoritstad.

38. Land? – USA, ländernas land.

39. Ämne i skolan? – Marknadsföring

40. År? – 2010 tror jag.

 

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – Mamma, läste precis ett mail från henne.

42. Drickan du drack? – Vatten

43. Gången du spydde? – Längesen. 

44. Gången du grät? – Igår.

45. Pizzan du åt? –  Tror jag åt en liten bit på en flygplats i somras..???

46. Gången du var i göteborg?-  Bor i Göteborg!

47. Gången du var i stockholm? – Förra året i november. 

48. Gången du var hög? – Aldrig varit.

49. Personen som såg dig gråta? – Mina föräldrar.

 

ANTINGEN ELLER:

50. Stan eller landet? - Båda

51. Svart eller vitt? – Vitt.

52. Hund eller katt? – Hund givetvis

53. Ut och festa eller hemma och mysa? – Myyysa.

54. Tv-spel eller datorspel? – Tv-spel är väl rätt kul?!

55. Singel eller upptagen? – Är singel och det är nog bäst nu..

56. Serier eller film? - Serier! Filmer är alldeles för långa.

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Haha verkligen inget.

58. Ragga eller bli uppraggad? –  Uppraggad såklart.

59. Big Brother eller Paradise Hotel? – PH

60. Svart hår eller blondt? – Blondt, I´m a blondiiiie.

61. Blåa ögon eller bruna? – Jag har blåa ögon och gillar det, bruna kan vara fint på andra.

62. Choklad eller lakrits? – Har aldrig ätit lakrits, just nu äter jag ju inte choklad men det väljer jag ju framför lakrits iallafall. 

63. Göteborg eller stockholm? – Götet såklart.

64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Jag är högerhänt.

65. Coca-Cola eller Fanta? – Inget!!

66. Pizza eller kebab? – Inget för tillfället.

67. Randigt eller prickigt? – Randigt utan tvekan.

68. Älska eller älskas? – Alltid kul att älskas, men en balans givetvis.

69. Leva eller dö? – Leva, yolo...

 

ANTAL:

70. Personer du älskar? – Ganska många.

71. Personer du hatar? – 2 personer tror jag..

72. Personer som sagt jag älskar dig? – Endel, om man räknar med vänner osv.

73. Personer som hatat dig? – Det vet jag inte haha.

74. Glassar du ätit på en dag? – När man var liten åt man ju många, nu äter jag inte glass..

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Inga

76. Gånger du haft minnesluckor? – Mitt minne är skrämmande dåligt just nu.. men minnesluckor.. hmm

77. Piercingar har du? – 2-3 i öronen (vet inte om det tredje är igen växt..).

78. Personer du saknar just nu? – Flera vänner som jag inte träffat på länge. Men mest min bror. 

79. Gånger ditt hjärta brustit? – Med killar? 0.. är rätt känslokall..

 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – Det ni..

81. Ska du träffa imorgon? – Hm, jag har ingen aning.

82. Sjöng du senast för? – Jag vet inte.

83. Hade du senast en MSN-konversation med? – Haha, no idea, det var inte igår iallafall..

84. Spelade du tv-spel med senast? – Det var nog med min bror innan han flyttade. 

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Haha mina vänner.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – Haha, det finns några stycken..

87. Förtjänar att dö? – 

88. Tycker du om? - Gillar alla jag frivilligt umgås med ;)

89. Vill du sova bredvid inatt? – Inatt vill jag nog sova själv.

 

VAD:

90. Gör dig glad? – Få sms/meddelanden från mina vänner som visar att de bryr sig. Min familj och min häst.

91. Gör dig ledsen? – Att jag har anorexia, himla skit. 

92. Vad vill du helst göra nu? - Detta är ju tidsinställt, sitter på jobbet nu och därför vill jag nog hem.

93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp i vikt..

94. Vill du ha nu? – Ridtillstånd och kläder.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Inte planerat så långt, julen kommer ju innan haha.

96. Längtar du till? – Jag vet faktiskt inte.. tills jag blir frisk?

97. Tycker du om dina betyg? – Jadå..

98. Ångrar du i ditt liv? – Jag ångrar att jag fastnade i anorexiaträsket.

99. Är det bästa som har hänt dig? – Min ponny, vet inte vad jag hade gjort utan henne, helt ärligt.

100. Varför gjorde du detta? – För att jag ar extremt uttråkad och ville ha ett tidsinställd inlägg under mitt jobbpass. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela