blondehair.blogg.se

Vilken dag

Publicerad 2014-05-21 09:20:42 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu ligger jag i sängen och har sett på tre gamla Kardashian avsnitt. Idag är jag både skolfri och hästfri hör och häpna. Ska ta och plugga lite nu och sedan ska jag och hunden ta halvmilen innan lunch. Solen strålar och lite färg på min bleka kropp vore inte fel så det får prioriteras. Så jag tror att detta kommer bli en riktigt skön och bra dag. Min bror och alla 95or har dock nog ingen bra dag. Idag sitter de o skriver sina matte nationella. Minns den ångesten inför dom proven. Fastän jag var rätt bra på matte (fick vg i matte d) så var ju alltid nationella så himla tuffa. Nu skrattar man dock åt dom, de är ingenting mot tentorna på högskolan säger jag bara. Så ni har värre saker att se fram emot.. ;)
 
Gårdagen bjöd först på lite föreläsning. Sedan var jag, Emma och Michelle på stan i flera timmar och shoppade. Jag kom hem och gjorde middag och på kvällen var det stallet som vanligt. Jag fattar inte hur jag alltid kan frysa så mycket. Alla i stallet (då menar jag verkligen alla) gick runt/red i pikéer och linnen medan jag red i fleecetröja plus dunväst.. Som Astrid sa, jag kanske saknar underhudsfett. Men jag skulle inte säga att någon i stallet har så mycket att ta av.. Nobless gick iallafall ett ganska bra dressyrpass så det var bra. När jag kom hem nätshoppade jag lite och slappade..
 
Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela