blondehair.blogg.se

Värmebölja

Publicerad 2014-05-23 15:39:44 i Allmänt,

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, kan inte ens skylla på något då jag stora delar har suttit och sett på Kardashians. Jag insåg att jag inte hade sett deras första säsong när de var i New York så givetvis blev det ett mission och första prioritering i mitt liv (!!?). Det har förövrigt varit så galet varmt så jag inte vet vad jag ska ta vägen. Sitter liksom i shorts och ett linne och svettas som en gris typ.. Brorsan hade läst att det var något slags värmerekord sedan 1984, det känns dock lite överdrivet..
Ikväll ska jag möta Torun, Adrian och Erik i Slottskogen. Det ska bli så mysigt. Vi ska köpa med oss våran egen middag och sitte där och prata. Ska förbi stan sen då och köpa med mig en smarrig sallad. Och på tala om sallad, jag blir trött på min kropp. Jag äter ju tusen gånger hellre en skål med bär än godis då jag tycker det är mycket godare plus att jag älskar att röra på mig. Men jag har som jag tidigare sagt grym ämnesomsättning. Nu har jag börjat droppa i vikt igen vilket inte alls är bra. Idag vägde jag liksom 59kg (jag är 183cm lång..). Min bror sa att jag skulle lösa problemet genom att äta. Men jag vill ju bara äta nyttig mat då jag tycker det är godast. Det är faktiskt ett problem vare sig man tror det eller ej. Runt 60kg vill jag ligga men nu när jag är under det och vet att i varmare tider är det bara sallader som gäller typ för det är det som är godast och det jag är sugen på. Jag vet att jag kommer att droppa ännu mer i vikt vilket jag inte vill. Vad ska man äta då om man inte vill äta massa godis eller ljus pasta/bröd som inte alls är bra för kroppens insida? Svårt, svårt hörrni!
Mamma borde i vilket fall komma hem när som. Hon ska ha hämtat ut en blus på vägen så det ska bli nice. Hoppas den blir bra, men det blir den säkert. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela