blondehair.blogg.se

Usel uppdatering

Publicerad 2014-05-29 22:22:13 i Allmänt,

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering. Egentligen har jag inte gjort så mycket supervettigt heller. Eller jo lite nytta har jag allt gjort men mest har jag fastnar för serien Make It or Brake It som har tagit mycket tid de senaste dygnen. Igår grät jag så kopiöst när jag såg ett avsnitt så mina föräldrar undrade vad det var för fel på mig.. 
Nu ska jag se ett avsnitt till innan jag ska sova. Morgondagen bjuder på ridning, plugg, städning, serietittning och kompishäng. En bra dag med andra ord. Tyvärr skulle jag gjort en jättekul sak som fick flyttas på ännu en gång, men snart så.
Lovar att uppdatera bättre imorgon. Förhoppningsvis kommer även klänningen jag beställde härom dagen. Jag klickade dessutom för 5 minuter sedan precis hem en superfin sjal (passar både till en klänning och ett par skor jag har om jag har tur, minst!).
 
Hörs imorgon!

 
Hoppade förövrigt min sessi lite idag, första gången sedan påskhoppningen. Kul sa vi båda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela