blondehair.blogg.se

Tömkörning på ingång

Publicerad 2014-05-02 09:56:55 i Allmänt,

Godmorgon!
Tänk att det är fredag idag, det känns verkligen inte som det. Tar fel på dagarna hela tiden. Nu tänkte jag iallafall leta upp hunden och gå på en liten promenix med henne. Antar att hon är hemma eftersom jag är ledig men har inte sett henne och hon brukar alltid komma in i mitt rum när de andra går på morgonen. Efter det blir det stallet och tömkörning. Tänkte faktiskt lägga fram lite cavaletti. Kom på att jag nog aldrig tömkört henne med cavaletti innan. Sedan ska jag åka in till stan på jakt efter en kjol. Långkjolar är himla svårt att hitta, för att inte tala om långklänningar. Det är ett riktigt mission att hitta något snyggt.
 
Bild från början av 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela