blondehair.blogg.se

The Olsen twins, inspo

Publicerad 2014-05-03 13:34:00 i Allmänt, Mode,

Jag har nämnt tidigare att jag alltid gillat Olsen tvillingarna. När jag var liten (runt 11 tippar jag på) såg jag alltid på deras filmer och verkligen såg upp till dem. Tyckte dom var så snygga och charmiga. Än idag är deras stil outstanding. Ibland blir det lite för mycket boho-stil för mig (främst MK) men det var länge sen faktiskt. Det är väldigt svårt att hitta bilder när systrarna bär färg. De bär oftast svarta, beiga, vita plagg osv. Mer naturfärger och det är verkligen grundbasen. 
Jag själv älskar grundfärger som brunt och beiget (såklart även vitt och svart). Går jag i någon färg är det antingen rosa eller blåa nyanser. Jag har verkligen försökt att inte köpa massa andra färger för att det blir så himla svårt att matcha. Har jag däremot endel rosa och blåa plagg i olika nyanser köper jag mycket accessoarer i de färgerna och får därför lätt ihop någon fin, välmatchad outfit. Jag älskar att matcha med sjalar. Sjalar är något jag alltid bär och verkligen tycker om. Så himla snyggt. Då kan man ha en hel svart outfit och piffa upp den med en sjal etc.
 
 
Så himla snygga, can´t take it typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela