blondehair.blogg.se

Shoppinglista inför USA

Publicerad 2014-05-30 15:36:00 i Allmänt, Mode, USA 2014,

Nu börjar man verkilgen kunna räkna ner inför vår sommarsemester i USA. Jag är så himla taggad, vi ska ju besöka New York, Miami & St Petersburg (Florida) och Los Angeles & Santa Barbara (Kalifornien). Vi kommer göra massa kul och det kommer att bli en hel del shopping. 
Jag kommer troligtvis att lägga största delen av min budget på skor/accessoarer. Jag kommer att köpa minst tre par skor (UGGs, Toms och Vans). Sedan är jag även ute efter en ny brun väska (Marc Jacobs/Michael Kors/DKNY). Sjal, plånbok och smink/parfym är något jag också ska köpa på mig av.
I klädväg kommer jag vara på jakt efter lite jeans. Även endel från Ralph Lauren såklart. Jag behöver dessutom  lite träningskläder och underkläder/bikinis från Victoria Secret samt lite kjolar och klänningar haha. 
 
Med tanke på att min bror flyttar till LA till hösten (han ska plugga där i 4 år) kommer jag åka ner 2 gånger/år. Mina föräldrar kommer även åka ner andra tidpunkter så därför vet jag att jag kommer att återkomma inom inte alltför lång framtid och behöver därför inte tömma butikerna helt haha.  
 
Blir nog även ett tredje par Juicy byxor. Skönare slappbyxor finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela