blondehair.blogg.se

Shop until you drop

Publicerad 2014-05-24 17:49:35 i Allmänt, Mode, Shopping,

Igår fick jag hem en ljus blus från MQ. Den är från märket Soaked in Luxury. Blusen finns inte i butik (inte i Göteborgstrakten oavsett) utan går bara att beställda från deras hemsida.
Fruktasvärt dålig bild insåg jag när jag förde in den på datorn.
 
Idag var jag på stan en snabbis. Passerade då såklart NK och lite spontant fick jag med mig dessa snygga svarta shorts från SAMSOE SAMSOE (jag får inte till danska ö:n på datorn..). Jag älskar ju att ha kjol och klänning men man måste ju använda shorts ibland också. Mina jeansshorts har jag tyvärr tröttnat på helt och tycker de ser så trashigt ut. Alla shorts är ju så himla små/korta så tycker inte det ser propert ut för fem öre. Så dessa var mycket bättre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela