blondehair.blogg.se

Resturang besök med släkten

Publicerad 2014-05-01 22:01:38 i Allmänt,

Godkväll!
Dagen flöt på lugnt enligt planering. Var i stallet en bra stund, red ut i det fina vädret och gick en  liten omväg hem för att få motion. När jag kom hem såg jag på lite GossipGirl och gjorde mig iordning innan det var dags att åka in till stan för att äta grekiskt med släkten. Ställets fritös hade gått sönder en halv timma innan så dom hade ingen klyftpotatis utan bara potatisgratäng och risotto. Tålde egentligen inget (farmor hade dock laktostabletter om jag ville) men skippade det och åt bara kött och sallad. Nyttig middag helt enkelt och det var gott. Riktigt mysig kväll helt enkelt. Nu har jag precis sätt klart på Top Model finalen och den jag hejat på sen dag ett vann vilket var gött. Vill inte spoila än om nu någon inte har sett finalen.
Imorgon blir det stallet (är lite sugen på att tömköra faktiskt, eller rida barbacka) och sedan ska jag möta en vän på lunch(??) och kanske lite shopping om jag har tur.
 
Tänkte antingen surfa, se på någon film/serie eller gå och lägga mig. Kanske slår ihop det och ser på något från datorn.
Vi hörs imorgon i vilket fall!
 
Denna åkte vi massa gånger när vi var i LA. Om inte så lång tid får jag träffa 
min faster och hennes man igen i drömmarnas stad. Taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela