blondehair.blogg.se

Rapunzel hår?

Publicerad 2014-05-16 16:08:46 i Allmänt,

Hejsan!
Nu har jag äntligen satt mig i soffan. Så himla skönt. Dagen började med stallet. Tanken var att jag skulle rida ut med Jannika, men Merlin skulle tydligen på hoppkurs i eftermiddag (vilket båda jag och J fick reda på imorse) så fick bli en uteritt med Hannah och Amanda (podd..) istället. Valde att rida ridvägen förbi mig, det var länge sen jag red den vägen men min ponny var väldigt glad. Spetsade öron hela tiden och frustade i galopperna. Lycklig ponny vilket gjorde mig till en lycklig ägare. 
Gick sedan hem och skulle göra ägg och avokado knäckebröd. Tyvärr var avokadon alldels för övermogen vilket gjorde att jag fick kasta de. Det blev alltså bara två knäckebröd med äggvita från ett ägg på till lunch vilket gör att jag fortfarande är vrålhungrig. Ska ta lite yohgurt med bär snart till mellanmål eftersom det blir sen middag. Ska iallafall ut och äta med Linda innan vi gör Avenyn osäker, det ska bli väldigt kul.
 
Påtala om min rubrik. Jag använder ju olja ibland i mitt hår (varannan/var tredje dag) men min mamma har blivit helt beroende av oljan och använder den två gånger per dag haha. Så jag sa till henne i onsdags att hon borde köpa Moroccanoil istället eftersom den är marknadens bästa (hade Loreals olja innan). Mamma blev helt lyrisk när jag sa att det fanns en ännu bättre olja så igår åkte hon ner direkt efter jobbet och köpte en flaska. Det ska bli kul och se om jag märker någon skillnad på mitt hår och oljan vi har sedan innan. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela