blondehair.blogg.se

När ridningen är som bäst

Publicerad 2014-05-30 14:09:52 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis satt mig ner i soffan. Jag har haft fullt upp sedan jag gick upp halv 9 imorse men nu är alla dagens måsten nästan avklarade. Jag har en app, Wunderlist, som är som en todo-list. Har jag mycket att göra skriver jag alltid upp allting där för då vet jag att jag får gjort det. Jag älskar nämligen att checka av punkterna jag har framför mig och prioriterar då dem först.  
Idag hade jag förövrigt så himla mysigt i stallet. Red ut barbacka på Nobless. Vi red upp i skogen och galopperade en hel del på en äng. Finns det något mysigare när solen skiner och ponnyn taggar till med spetsade öron? Det är vid dom ögonblicken jag är så himla tacksam att jag får ha en egen häst och varenda timma man lägger ner på henne är värt det i de situationerna. Ren lycka med andra ord. 
 
Nu blir det lite serie-tittande men först tänkte jag fixa ett tidsinställt inlägg till senare.
 
Jag och mitt hjärta, barbacka i naturen, 2011 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela