blondehair.blogg.se

Mot Ullared hör och häpna

Publicerad 2014-05-09 10:14:00 i Allmänt,

Just nu har jag, Emma och Michelle kommit fram till Ullared om jag kört ordentligt vill säga.. Michelle var sugen på att åka dit för hon behövde köpa lite billig inredning till hennes och henns killes lägenhet. Då är ju det stället bra. Emma har aldrig varit innan o någongång måste man besöka det varuhuset och jag kände mest bara för att göra något lite mer annorlunda med dem.  Jag har verkligen ingenting alls jag behöver köpa, på min inköpslista finns liksom  bara tjärsalva till hästen, proteinpulver och örontops. Jag slutade kolla på deras kläder när jag var runt 10år och kommer inte göra det idag heller!  Har en "budget" på 200 spänn och tänker inte övertrassera det och komma hem med massa krimskrams. 
Jag tror dock det blir en superkul dag ändå med trevligt umgänge och något litet köp. 
 
Haha, fina Emma på påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela