blondehair.blogg.se

Ledig

Publicerad 2014-05-15 09:24:15 i Allmänt,

Godmorgon!
Idag är det torsdag vilket betyder ledigt som vanligt, så himla härligt. Jag och hunden ligger i sängen och myser. Jag har precis tittat klart på sista avsnittet av sista säsongen i How I Met Your Mother. "Följer" den bara på tv men min bror har sett om alla säsongerna typ tusen gånger. Så han spoilade igår vad som hände i sista avsnittet vilket gjorde mig sugen på att se det. Dagen blir rätt lugn. Nu ska jag plugga ett par timmar typ tänkte jag, efter det skall hunden och hästen få motion. Ikväll så ska även jag och Linda ta en PW vilket blir mysigt. Imorgon ska vi även ut och göra Park Lane osäkert, ska bli jättekul. 
Igår efter jag hade varit i skolan så åkte jag in till stan. Köpte mig en bikinitop samt förtidsröstade inför Europavalet. Kände mig jätteduktig, min bror hade redan gjort det så nu ligger vi steget före båda våra föräldrar, amitiöst. Jag tycker givetvis man ska delta i valet. Jag har börjat bli lite intresserad av politik (jag har rätt mycket åsikter..) och självklart ska man rösta för att ha en chans att förändra/förbättra. Tycker man inte något ska man alltid rösta blankt så att man åtminstonde deltar.
Efter det hoppade jag på bussen och åkte några hållplatser sedan hoppade jag av en bra bit hemifrån och gick 45 minuter med tanke på att min medryttare tog hästen. Jag tycker daglig motion är livsviktigt!
 
Nu måste jag dyka ner i aktier och obligationer och allt vad denna kursen innebär. Men jag tycker om att lära mig och jag tycker faktiskt att det är väldigt intressant så det är bra. Gud vad vuxen jag känner mig..
 
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela