blondehair.blogg.se

Intelligens programmet Simpsons

Publicerad 2014-05-19 15:40:43 i Allmänt,

God eftermiddag!
Dagen började med skola som alla måndagar. Dock var föreläsningen extreeemt tråkig idag så satt mest och kollade på klockan. Efter det gick jag en liten sväng på stan men jag hittade tyvärr inte det jag sökte. Just nu sitter jag och ser på Simpsons haha, tycker faktiskt det kan vara rätt underhållande. Måste däremot börja googla recept. Har ingen aning om vad jag ska laga till middag. Antingen blir det kyckling eller köttfärs iallafall. Hoppas att jag hittar något gott recept på det stora internet haha. När vi alla har ätit så åker jag (och förhoppningsvis mamma) till stallet. Uteritt står på schemat. Det blir nog ganska mysigt, en podd och min favorit. Okej det blir mysigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela