blondehair.blogg.se

Idag är det final

Publicerad 2014-05-01 09:49:23 i Allmänt,

Godmorgon!
Ligger vaken i min säng vilket jag har gjort nu ett tag. Började med att läsa Vogue och aedan såg jag i kapp de två avsnitten jag låg efter i på Top Model.  Idag är det final och det får jag bara inte missa. Dagens planer är rätt lugna annars (är ju pluggfri nu i 4 dagar, drömmen). Ska rida och antagligen motionera lite till. Sedan kanske jag ska träffa en kompis och eventuellt ha släktmiddag. Min faster (som bor i USA) åker vidare till Österrike imorgon (hennes man kommer därifrån) så vet att det funnits lösa planer om någon middag. Det hade varit mysigt åtminstonde.
Gårdagen var trevlig. Hämtade upp Linda och vi åkte ner till Cortégen. Vi såg typ halva innan det blev för kyligt och vi satte oss på en resturang på Avenyn. Maten dröjde dock 1,5h innan den kom in (folk som kom en halvtimma efter oss hade hunnit få sin mat och äta upp innan vi fick vår). Inte riktigt okej. Men det slutade iallafall att vi slapp betala för maten, väldigt snällt och helt rätt utav stället. Vi åkte hem till mig sen och åt lite jordgubbar innan jag körde ner henne till Hjalmar då hon vid midnatt skulle hem till en kompis. Plockade samtidigt upp min bror på Hjalmar som hade varit hos några klasskompisar och grillat. 

Nu tänke jag googla kläder och stilinspiration. Det bästa som finns typ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela