blondehair.blogg.se

Godkväll

Publicerad 2014-05-18 21:42:39 i Allmänt,

Hejsan!
Nu har jag suttit inne i 1,5h. Innan det var det pw i regnet som gällde. Skulle gå med Linda, eller gick med henne en bit, sedan vände hon p.g.a. regnet men jag krigade igenom rundan. Det var dock väldigt skönt så jag är nöjd. När jag kom in gjorde jag lite morot- och gurkstavar. Svingott. Blev dock inte riktigt mätt (det är ju bara vatten..) så kanske tar något till innan jag går och lägger mig. Måste även fixa iordning min lunch (sallad) till imorgon. Orkar verkligen inte men jag vet att jag kommer vara nöjd imorgon. Imorgon är det ju även måndag, ny vecka och nya möjligheter. Går bara i skolan måndag och tisdag kommande vecka. Måste även tenta plugga lite också. På onsdag tror jag att jag ska träffa en vän och på torsdag händer en riktigt kul grej. Jag väntar även på en klänning på posten och ska nog även in till stan och köpa en annan klänning också. Utöver det så ska ju hästen motioneras as usual. Det verkar bli en bra vecka med andra ord och dessutom så ska vädret bli helt underbart. Så himla skönt!

Igår var det den 17maj och alltså precis ett år sedan i hade studentbal

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela