blondehair.blogg.se

Glad tjej

Publicerad 2014-05-27 15:31:25 i Allmänt,

Hej!
Idag är jag riktigt glad! Började dagen med ett härligt ridpass i solen. Jag och min favorittjej red ut vilket var så himla mysigt. När jag precis var klar i stallet ringde en tjej där jag hade sökt jobb igår. Chefen där ville träffa mig idag. Så det var bara hem och byta om och äta supersnabbt innan jag åkte ner dit. Jag blev snabbt intervjuad av chefen och imorgon ska jag provjobba där. Så himla kul! Tror verkligen det jobbet passar mig. Jag har sökt jobb en dag och ska redan provjobba och folk som säger att det är svårt att få jobb haha. Ibland krävs det lite flyt. Kom hem och beställde en underbar klänning jag ska ha på midsommar och antagligen någon stundent nästa vecka. Pluggade också en liten kortis när jag kom hem och nu ska jag se på ett par avsnitt av Make It or Brake It innan jag gör middag. Har förövrigt "hoppat av" den sista kursen för terminen. Skulle ha tenta på den egentligen om en vecka men jag vet att jag har pluggat alldeles för dåligt så har inte någon chans på den. Ska troligtvis göra en annan tenta 16 juni om jag orkar annars tar jag den i augusti. Ska ju ändå läsa lösa kurser till hösten och har tillräckligt med poäng för csn så det är inte jättenoga egentligen. Nu blir det serietittande innan jag ska göra middag!
 
Vi hörs!
Me and my love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela