blondehair.blogg.se

GFRK nästa helg?

Publicerad 2014-05-10 15:09:48 i Allmänt,

Hejsvejs!
Morgonen spenderades i stallet, mysigt med solen som sken, ponnyn som var söt och duktig samt att det inte var så himla mycket folk ute. Man kunde ta allt i sin takt, lyssna på musik/podcast och bara slappna av. När jag kom hem så ringde min bror efter ett tag och bad mig åka och handla en sak. Som den snälla syster som jag är så gjorde jag detta. Nu sitter jag och slöar vid datorn. Gick precis in på GFRKs hemsida och såg att de hade pay and ride på söndagen. Blev väldans sugen så ska höra med mamma men hon tycker nog det är en bra idé. Måste lära mig att köra själv med transport så jag inte är beroende av mamma vid det planet, jag har ju ändå haft körkort snart 1,5 år.. Brorsan skulle ändå ha landet nästa helg med ett gäng kompisar så då kan hon ju inte skylla på att hon ska vara där.. 
 
Hörs sen!
Bild från GFRK för typ 2 år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela