blondehair.blogg.se

Bra dag

Publicerad 2014-05-05 21:52:08 i Allmänt,

Godkväll!
Idag började jag dagen med skola och kursstart av finansiell ekonomi. Kursen handlar om obligationer och aktier, hur intressant är inte det på en skala? Jättekul ämne tycker jag. Tyvärr lät det som föreläsaren pratade grekiska ett tag och inte engelska, men får hoppas att det blir bättre och bättre med tiden. Åkte hem och pluggade lite och efter det gjorde jag middag. Blev en mexikansk fläskfilé gryta med nachochips, en sallad och gnocci. Det blev gott iallafall och mamma blev väldigt glad. Stallet stod som sista punkt på dagens ordning och ponnyn gick som en hel miljon idag. Red dressyr i paddocken och det var länge sedan hon var så mjuk och fin som hon var idag. Så jag är mer än nöjd med min sessi. Jag o mamma gick även från stallet (+ att jag alltid går när jag skrittar av henne) så det blev allt lite motion idag med.
 
Nu ska jag lägga upp lite bilder från gymkhanan i lördags (efter önskemål) till imorgon eftermiddag. Så imorgon kommer dubbla bildbomber upp. Don´t forget that!

Hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela