blondehair.blogg.se

Bra dag

Publicerad 2014-05-09 19:11:07 i Allmänt,

Hej!
Dagen har varit trevlig. Började som sagt på Ullared, fick typ bara med mig rakhyvlar och hästsalva (och några mer krimskramssaker). Åkte hem och hämtade hunden hos mormor och morfar påvägen hem. När jag kom hem öppnade jag min mail och fick ett superroligt besked så nu håller jag verkligen mina tummar och tår. Åkte sedan ut till stallet och gick en timmes promenad med min lilla ponny med Hannah och Amandas podd i öronen och sedan gick jag hem då mamma åkte hem tidigare.
Nu har jag precis ätit en god kycklingsallad och om mindre än en timma börjar Let´sDance finalen. Jag är lite av en "Wahlgren nörd", har alltid "älskat" Pernilla sen jag var typ 8-10år så nu tycker jag det är rätt kul att följa hela den fina familjen. Så självklart hoppas jag, och verkligen tycker, att Benjamin ska ta hem den här segern. En sådan himla duktig dansare.
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela