blondehair.blogg.se

Aktiv dag

Publicerad 2014-05-11 21:52:22 i Allmänt,

Godkväll!
Denna söndag började med barbacka ridning i ösregn. Fick verkligen jobba idag, samtidigt som hon var väldigt fin men det var ett bra träningspass kan man lugnt säga. Det tog verkligen musten ur mig. Åkte sedan med mina föräldrar till Frölunda Torg. Min mamma hade fått en hel del presentkort att förbruka vilket var kul med tanke på att mamma är dålig på att unna sig själv finare saker. Men med främst min hjälp/övertalningsförmåga så fick hon bland annat med sig ett par Odd Molly blusar och en Michael Kors väska hem. Riktigt nice och jag vet att mamma är nöjd. Jag fick själv med mig ett par grejer som ligger i ett tidsinställt inlägg till imorgon. På FT fick jag även i mig en smaskig sallad och en god, färskpressad juice från Naked Juicebar. Mums mums.  
Efter det var jag hemma i 45 minuter innan jag åkte till en kompis och åt tacos och bara umgicks. Det var mysigt och kul att få träffas igen.
 
Nu måste jag packa ett paket och göra iordning morgondagens lunch (sallad) innan jag ska hoppa ner i min säng. Mina ägon går i kors. Förövrigt så fick jag gå upp halv 3 inatt och hämta min bror och hans kompis. De valde helt enkelt att gå ut..
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela