blondehair.blogg.se

5 did you know that..

Publicerad 2014-05-07 14:44:00 i Allmänt,

1. Jag har alltid min mobil på ljudlöst och även "stö-ej inställningen" mellan 22-07 haha. Alltså hör jag iprincip aldrig när min telefon ringer vilket mina vänner ibland inte uppskattar.
 
2. Jag äter avokado iprincip varje dag, och började med det för någon månad sen eller två. Innan åt jag aldrig avokado..
 
3. Ekonomi är verkligen helt rätt inritning för mig gällande skolan. Dock så har jag lite fel upplägg för tillfället men det kommer att lösa sig till hösten förhoppningsvis.
 
4. När jag ser Nobless blir jag helt varm i hjärtat varje gång. Tänk att man kan känna så till en häst efter över 5 år i ens ägo, jag hoppas att jag kommer få samma känsla till en kille någon gång haha..
 
5. Min dröm hade vart att ha en tvillngsyster. En som är lika snygg som mig (haha...) och som förstår än. Tvillingband verkar så himla häftiga.
 
Haha moi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela