blondehair.blogg.se

Visst ni att

Publicerad 2014-03-23 18:44:30 i Allmänt,

* Jag äter avokado nästan varje dag. Om jag gör lunch själv så äter jag alltid avokado (eller parmaskinka).
 
* Jag inte minns sist jag drack juice. Det var långt innan årsskiftet. Innan drack jag juice varje dag men när jag kom på hur mycket socker det innehöll så skulle jag dra ner på det och nu undviker jag det helt.
 
* Min engelska har utvecklats sjukt mycket det senaste året. Mycket tack vare min utbildning men även endel för att jag sätt så fruktansvärt många Kardashian avsnitt (och andra serier) på datorn utan text. Språket övas faktiskt upp mycket mer än vad man tror genom att se på program.
 
* Jag kan sitta och googla/instagrama kläder, märken och stilar i timmar.Jag blir så himla inspirerad, stilikonerna jag kan inspiereras mycket av är; Kardashian systrarna (såklart haha), Sofie Fahrman och Kenza bland annat.
 
* I veckan ska jag vårshoppa lite i butik tänkte jag. Måste ha lite nytt i min garderob, jag är dessutom väldigt sugen på en ljus kappa. 
 
Shopping i Stockholm i höstas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela