blondehair.blogg.se

Spring fashion

Publicerad 2014-03-25 09:04:00 i Allmänt, Mode,

En långklänning, gärna rosa, kan aldrig bli fel. Det visar Kendall bra.

Jumpsuits tycker jag är väldigt fint. Vet dock inte om jag passar i det, men det gör Kourtney väldigt bra.
 
Kilklackar kan vara det somrigaste och finaste. Denna outfit får högsta poäng.
 
Kourtneys garderob vill man ju ha, stora solglasögon är ett måste enligt mig. 
 
Stora halsband kan piffa upp vilken vardagsutfit som helst, Kims garderob innehåller många sådana.
 
Nu börjar solen verkligen titta fram och man är mer än sugen på att uppdatera sin garderob med kläder och accessoarer. Som jag tidigare nämt så kan jag sitta i timmar och googla på kändisar (och klädtyper) för att få inspiration. Många gånger hamnar mina sökningar på Kardashian/Jenner systrarna. Jag älskar ju de alla och de har fantastiska och olika stil allihopa. Dessutom är de 5 styckna som matchar kläderna på olika sätt och bär upp det olika p.g.a. kroppsformar etc. Det gillar jag starkt! Kourtneys klädstil är nog den jag gillar mest och Khloés attityd och beteende. Hon verkar så snäll och ödmjuk, samtidigt som hennes stil är likte kaxigare. Ballt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela