blondehair.blogg.se

Våffeldagen

Publicerad 2014-03-25 12:57:26 i Allmänt,

Goddag!
Just nu sitter jag och äter lunch i form av två knäckebröd med avokado och ägg på. Så himla gott är det. Dock råkade jag salta alldeles för mycket. Jag älskar salt mat och saltar alltid min mat men idag tyckte till och med jag att det blev för salt. Jag tänkte plugga någon/några timmar till innan jag ska göra mig en smoothie och dricka på väg till stallet. Ska ju ha lektion idag för en ny tränare, så skoj ska det bli. När jag kommer hem från stallet ska jag äta våfflor (det är ju våffeldagen!) och se på ryttareliten. Insåg precis att hela detta inlägget handlar om mat typ haha. Jag älskar att äta goda saker, det är ett under att jag är underviktig haha. Eller egentligen inte, jag äter ju iprincip bara "nyttig mat" och rör på mig varje dag..
 
Back in business!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela