blondehair.blogg.se

Uteritt

Publicerad 2014-03-21 19:02:28 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag i soffan och ser på en repris av Kardashian. I stallet red jag ut med Jannika. Det var väldigt mysigt, vi pratade massor och hästarna fick lyfta lite på sina hovar när vi gick genom skogen. När jag kom hem satt jag över en halvtimma och försökte värma mig samt kollade i mobilen. Jag gör iprincip det varje gång jag kommer från stallet om jag har tid. Sitter mig i dörrposten mellan köket och hallen och värmer mig innan jag ska hoppa in i duschen. Det är alltid sånt tryck mot kroppen om man är nerkyld innan haha. 
Om en stund kommer Linda hit, vi ska ha myskväll och se på lite Let´s Dance typ. Tycker faktiskt det är kul att titta på. Idag kom föresten min klänning jag hade beställt. Vet dock inte om jag ska behålla den. Har som vanligt samma problem, "kroppen på klänningen" är alltid förstor och ärmarna för korta. Om jag bara varit 170cm så jag kunde haft xs utan att behöva ha ärmar som når till armbågarna typ haha. 
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela