blondehair.blogg.se

Trötter

Publicerad 2014-03-05 21:14:55 i Allmänt,

Godkväll!
Nu ligger jag trött och mätt i soffan efter att precis ha sett senaste avsnittet av top model. Slutade skolan 15.00 och åkte raka vägen ut till stallet (tar ju dock 1,5h) men var inte hemma igen förän 20.00. Då kan jag säga att min mage skrek och att min kropp ville svimma. Min snälla mamma hade gjort skinkpaj (utan ost till mig såklart) som jag bad om igår och den var dögod. Min tanke var att bara rida kanske 40minuter idag men då min ponny inte riktigt ville sammarbeta så fick det bli typ 1,5h tror jag.. Stallägaren tände nämligen en brasa ca 20m från paddocken vilket såklart distraherade henne lite, att vi var flera i paddocken som röjde runt också hjälpte ju inte direkt. Tillslut blev hon iallafall fin och lätt i handen så det var skönt.
 
Imorgon har jag en stallfri dag hör och häpna. Min medryttare tar henne och jag är även skolfri. Har dock en hel del att plugga men med tanke på att jag inte har något annat planerat (förutom en pw med Linda och se senaste Kardashian avsnittet) så känns det riktigt bra. Nu ska jag nog gå in på HästNet och skriva en medryttare annons då min medryttare bara rider henne nästa vecka också, hoppas på att hitta någon bra. Blir dock svårt med tanke på att hon jag har nu är super, men hinner tyvärr inte p.g.a. plugg. Kanske lite för mycket info för allmänheten..
 
Vi hörs!
Random bild från förra våren när jag och Linda körde Flubber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela