blondehair.blogg.se

Tre ...

Publicerad 2014-03-06 09:54:00 i Allmänt,

... Saker jag längtar tilll - Min födelsedag, till jag får tentaresultatet från micron och USA resan i sommar. 

... Saker jag önskar mig just nu - Att jag var färdigutbildad, att jag ägde en Celine väska och att Nobless var i sin form som hon var innan skadan.

... Favoriter i garderoben - Mina Uggs, min Marc Jacobs väska och min pälsväst från Hollies bl.a.

... Modetrender jag brinner för just nu - Har det jag tycker är snyggt, men till våren är det ju mycket ljust och färger vilket jag gillar skarpt! Även glitter.

.. Favoritfärger - Rosa, vitt och brunt.

... Saker du är glad över just nu - Att det börjar bli vår, att min ponny är frisk och att jag är så välsignad som jag  ändå är.

... Butiker du shoppar i allra mest - NK, Tara och typ Åhléns.

... Ord du säger alldeles för ofta - Typiskt, asså och "jag fryser". 

... Saker jag saknar - Sommaren, min faster i USA och Linn som nu får ta och komma från Stockholm!  

... Stora intressen jag har - Rida, shoppa och umgås med vänner.

... Saker jag gör när jag egentligen borde plugga - Instagrammar, läser bloggar och ser på "Kardashian bilder".

... Saker du gör när du har tråkigt - Kollar bloggar, instagram och äter.

... Saker du älskar med sommaren - Värmen, kläderna och ledigheten. 

... Favoriträtter - Grillat kött med god potatis, sushi samt lax med koktpotatis och romsås.

... Saker du älskar - Min familj/vänner/djur, se på Kardashian och resa. 

... Saker du hatar - Sjukdomar, att bråka med människor och "när marken är blöt och solen skiner"..

... Personer som får dig att skratta - Linda, Linn och Emma :)

... Substantiv som ligger dig närmst om hjärtat - Närmst.. nära iallafall: klänningar, yoghurt och k-special haha. 

 
 
 Sommar med mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela