blondehair.blogg.se

Strålande sol

Publicerad 2014-03-11 10:43:40 i Allmänt,

Godmorgon!
Eller jag har varit vaken ett bra tag nu. Nu när vi har lång sovmorgon två dagar i veckan (av tre möjliga) så går jag faktiskt upp vid 8 och pluggar ett par timmar innan jag gör mig iordning samt fixar salladen jag ska äta på tåget. Idag när jag vaknade var jag väldigt glad. För det första så strålar solen, så det blir stor chans att det blir Converse idag, hur härligt? Sedan så får jag ju gå på systemet imorgon.. tänk er att jag fyller 20år imorgon. Sinnessjukt, men jag längtar! :) I eftermiddag så blir det ridning innan det blir hem och kolla på Top Model och Ryttareliten. Antingen ska jag köra med lite bommar idag eller uteritt tror jag, återstår att se. Det löste sig iallafall med Kardashian igår (i-lands problem no. 1?).. och avsnittet var så bra. Satt till och med och grät där ett tag, jag blir så himla känslosam när det är sorgligt på tv..
 
Nu måste jag sticka till bussen, det kommer ett tidsinställt inlägg i eftermiddag!
Vi hörs!
 
Jag nyss, tröjan är från Odd Molly om någon undrar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela