blondehair.blogg.se

Sparkar

Publicerad 2014-03-04 20:30:13 i Allmänt,

Godkväll!
Dagen har traskat på som vanligt. Först var det skola, sedan stall. När jag kom ut till stallet hade min ponny ett stort sparkmärke på benet. Tvättade det men det var inget djupt och inget som ömmade iallafall. Ett annat sto (hon och Nobless hade tydligen bråkat rätt rejält) hade flera sår och ett på benet som var rätt djupt och blödde och inte alls såg trevligt ut. Varför ska dessa hästar aldrig vara helt kompletta? Red iallafall Nobless och hon var pigg och fräsch. Stundtals gick hon som en hel miljon vilket var makalöst härligt. Åh, vad jag var glad där ett tag när det kändes som vi red på moln.
Nu är jag iallafall nyduschad och ska se på dagens avsnitt av top model och äta lite semla till kvällsmat. Det är ju faktiskt festisdagen idag så vi har såklart druckit festis hemma.. haha skoja. Men idag får man unna sig lite semla. Har dock inte ätit någon ännu i år och idag är det den dagen man får unna sig en tycker jag. Tänkte även skriva ett inlägg om hur jag ser på kost som jag tänkte skulle komma upp imorgon.

Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela